Het is ons allemaal al wel een keer overkomen: een barst in je scherm, een kop koffie over je toetsenbord en ga zo maar door. Gelukkig kun je bij Amac je Apple-apparaat verzekeren met iCare. Daardoor kun je overal ter wereld zorgeloos gebruik maken van je Apple-apparaat. Zodra je de schade doorgeeft, zorgen wij voor een razendsnelle reparatie of vervanging van jouw product. En als je wilt, dan kunnen we dat ook bij diefstal.
Onze Apple-experts denken graag met je mee over welke iCare het beste bij je past. Ga je voor iCare Standard of voor iCare Extra? Zodra je de keuze hebt gemaakt, vult onze Apple-expert een aantal gegevens van je in die onze partner Harmony nodig heeft om de verzekering te activeren. Harmony schrijft vervolgens maandelijks automatisch de premie af van je rekening. Er zitten verder geen afsluitkosten aan verbonden.
Jouw dekking gaat in zodra de Apple-expert samen met jou de registratie heeft afgerond. Je loopt dus direct met een verzekerd product de deur uit. Binnen 14 dagen ontvang je de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging.
Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop. Zo simpel is het!
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
DIEFSTAL
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
DIEFSTAL
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
DIEFSTAL
PICK-UP &
RETURN
WERELDWIJDE
DEKKING
MAANDELIJKS
OPZEGBAAR
VOCHTSCHADE
VALSCHADE
DIEFSTAL
PICK-UP &
RETURN
In het geval van een schade, defect of diefstal kun je 24/7 je claim indienen via het Harmony klantenportaal. Kom je er niet uit? De klantenservice helpt je graag verder via telefoonnummer 010 - 206 86 73.
Het defecte product lever je in bij jouw Amac-winkel, of je kunt (wanneer je iCare Standard of iCare Extra hebt) gebruik maken van pick-up & return. In dat geval wordt het product bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging, weer teruggestuurd. Wil je jouw product liever inleveren in de winkel? Kom langs in één van onze 50 winkels en vergeet je Harmony-schadenummer niet mee te nemen. Zonder dit nummer kunnen we de reparatie niet in behandeling nemen.
Onze servicemedewerker neemt je defecte product in en wij zorgen voor de verdere afhandeling van de reparatie.
Zodra het gerepareerde of omgeruilde product gereed is, ontvang je een mailtje. Heb je ‘m ingeleverd in een Amac-winkel? Dan kun je ‘m daar weer ophalen. Vergeet niet om het mailtje mee te nemen. Heb je gekozen voor pick-up & return? Dan wordt je product naar je opgestuurd.
Wil je jouw gegevens wijzigen of je polisvoorwaarden inzien? Dit kun je op elk gewenst moment zelf doen in het Harmony klantenportaal. Je kunt hier ook direct een schade- of diefstalclaim indienen. Om gebruik te maken van het klantenportaal heb je jouw klantnummer nodig. Deze kun je telefonisch opvragen bij de Harmony klantenservice via 010 - 206 86 73. Wil je je verzekering opzeggen? Ook dan kun je telefonisch contact opnemen met Harmony.
De maandelijkse premie van iCare is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. Onze sales advisors hebben een overzicht van de maandpremies van de verschillende verzekeringen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je iCare afsluit.
Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. In het geval van schade of diefstal zal dit bedrag automatisch eenmalig worden geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van het jouw product. Onze Apple-expert kan je hier meer informatie over geven.
Heb je nog vragen over iCare Standard of iCare Extra? Neem dan contact op met Harmony. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur, op het telefoonnummer 010 – 206 86 73. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naar [email protected].
Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden.
Wil jij als eerste toegang krijgen tot exclusieve kortingen en mooie acties? Wil jij elke maand kans maken op gloednieuwe AirPods Pro? En wil jij af een toe een cadeautje, gewoon omdat het kan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en scoor als eerste de allerbeste deals!